Linkedin, využijte zaměstnance jako ambasadory firmy

Dobrý firemní profil na Linkedin, potřebujete nutně k tomu, abyste mohli spustit reklamu. Lidé si mohou vaši firmu najít a podívat se, co  jste za firmu a co za obsah sdílíte. A v neposlední řadě slouží firemní profil k tomu, aby se zaměstnanci mohli asociovat s firmou, jinými slovy, aby se mohli profily propojit.

Mít kvalitní firemní profil je důležité, ale sám o sobě nefunguje tak dobře. Na firemní profil obtížně pozvete lidi a obsah má nižší dosah. Proto je důležité, aby se zaměstnanci stali ambasadory značky. Jednak pokud ambasadoři sdílí kvalitní obsah, tak se prezentují jako experti a nejenže zvyšují svoji hodnotu, ale zároveň i povědomí o firmě. Obsah na osobní profilu má větší dosah, avšak je potřeba, aby profil ambasadora splnil základy:

  • Kvalitní profil: profesionální fotka, vyplněny správně všechny sekce profilu
  • Kvalitní síť

Je dobré na firemní profil sdílet obsah, který následně ambasadoři mohou využít pro sdílení a ještě lépe, když konkrétním ambasadorům dodáte obsah, který bude sdílen primárně přes jejich profily, jelikož přesdílený obsah má slabší dosah. Avšak ambasador by neměl zapomínat také na tvorbu vlastního obsahu. Je důležité, aby ambasador rozšiřoval stále síť kontaktů. Ambasadorem by měl být člověk, který je schopen komunikovat se zákazníky a odpovídat jim na otázky a také by to měl být člověk, který se může s potenciálními klienty scházet.

Dejte vaší značce „tvář“. Platí, že lidé mají větší důvěru k lidem a mnohem raději se propojí s živým člověkem než s firemním profilem. Díky ambasadorům získáváte větší důvěryhodnost u vašich potenciálních klientů. 

Mnoho tipů pro Linkedin naleznete na https://www.linkedakademie.cz/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek