Facebook propojení s e-mail marketingem

Věděli jste, že průměrná míra prokliku (CTR) u reklam na Facebooku je pouze 0,9%?

Věděli jste, že pouze 5% – 8% zákazníků pravděpodobně provede konverzi při prvním použití vašeho webu?

Výzkum ukázal, že 70% zákazníků, kteří jsou zasaženi nějakým druhem remarketingu,  později provedou konverzi.

E-mail marketing má, co se týče ROI zajímavý potenciál ve spojení s  reklamami na Facebooku. Facebook neslouží jen k oslovování nových zákazníků, ale i vašich současných. Je důležité aktivně pracovat i se současnými zákazníky.

Rozdělte seznam na:

  • Leady
  • Současné zákazníky

Pokud seznam takto rozdělíte, můžete vytvořit konkrétní a vhodný obsah a doručit ho správné cílové skupině. Pokud je umístíte do jediného publika, vaše reklamní zprávy budou nekonzistentní a budou vykazovat nižší výkonnost. Pro příklad svým současným zákazníkům můžete nabízet doplňkový produkt k vašemu hlavnímu produktu, ale nedává smysl takovýto produkt ukazovat v reklamě těm, kteří si váš produkt ještě nezakoupili, pouze projevili zájem a tudíž by doplňkový produkt nevyužili.

Jak nahrát:

Jdetě do ads manageru:

Dalším ze způsobů jak využít seznam e-mailů je pro vytvoření lookalike audience.

Lookalike audience je skupina lidí, kteří mají podobné vlastnosti jako vaše zdrojové. Když nahrajete své e-mailové seznamy na Facebook, ten identifikuje uživatele v systému a vytvoří pro vás nový cílový seznam na základě společných kvalit a zájmů sdílených s vaším e-mailovým seznamem.

Získáváte zcela nové publikum, které je připraveno ke konverzi.

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *