Věděli jste, že průměrná míra prokliku (CTR) u reklam na Facebooku je pouze 0,9%?
Věděli jste, že pouze 5% – 8% zákazníků pravděpodobně provede konverzi při prvním použití vašeho webu?
Výzkum ukázal, že 70% zákazníků, kteří jsou zasaženi nějakým druhem remarketingu, později provedou konverzi.
E-mail marketing má, co se týče ROI zajímavý potenciál ve spojení s reklamami na Facebooku. Facebook neslouží jen k oslovování nových zákazníků, ale i vašich současných. Je důležité aktivně pracovat i se současnými zákazníky.
Rozdělte seznam na:
- Leady
- Současné zákazníky
Pokud seznam takto rozdělíte, můžete vytvořit konkrétní a vhodný obsah a doručit ho správné cílové skupině. Pokud je umístíte do jediného publika, vaše reklamní zprávy budou nekonzistentní a budou vykazovat nižší výkonnost. Pro příklad svým současným zákazníkům můžete nabízet doplňkový produkt k vašemu hlavnímu produktu, ale nedává smysl takovýto produkt ukazovat v reklamě těm, kteří si váš produkt ještě nezakoupili, pouze projevili zájem a tudíž by doplňkový produkt nevyužili.
Jak nahrát:
Jdetě do ads manageru:
Dalším ze způsobů jak využít seznam e-mailů je pro vytvoření lookalike audience.
Lookalike audience je skupina lidí, kteří mají podobné vlastnosti jako vaše zdrojové. Když nahrajete své e-mailové seznamy na Facebook, ten identifikuje uživatele v systému a vytvoří pro vás nový cílový seznam na základě společných kvalit a zájmů sdílených s vaším e-mailovým seznamem.
Získáváte zcela nové publikum, které je připraveno ke konverzi.