Že do Tik Toku investovali KFC a Maybelline, to nás asi nepřekvapí, část jejich cílovky se tam určitě nachází. Ale Mercedes? Mercedes vždy platil za luxusní značku, ale aby si pojistil, že tomu bude i tak nadále, rozhodl se tuto identitu posilovat i u mladší generace.
Ačkoli je pravděpodobné, že většina z této cílové skupiny momentálně na Mercedes nemá. Nicméně Mercedes správně přemýšlí i v dlouhodobém měřítku a začíná už nyní budovat vztah ke značce u budoucích potenciálních kupců.
Generace Z a mladí miléniálové jsou motivováni zážitky, náladou, emocemi. Jak je tedy zapojit, když jste značka, která prodává velké a skutečně drahé věci? Společnost Mercedes-Benz zahájila na TikTok Hashtag Challenge s názvem #MBStarChallenge a vybízí uživatele, aby si znovu představili své světově proslulé logo svým jedinečným způsobem.
https://www.tiktok.com/@leomahalo/video/6767147631488584965?lang=en
https://www.tiktok.com/@mercedesbenz/video/6771819641485446406
https://www.tiktok.com/@mercedesbenz/video/6771818912171576582
https://www.tiktok.com/@jennyandmarco/video/6771825520142241029
Výsledkem bylo, že Mercedes-Benz získal TikTok více než 30 000 nových odběratelů. Ve Velké Británii měla stránka s výzvou 1,64 milionu zobrazení stránky, což je výrazně nad britským průměrem, v Německu stránka s výzvami dosáhla působivých 1,4 milionu zobrazení stránky.
Zdroje: