1. SEO – pravidelné psaní blogu, znamená čerstvý obsah na vašem webu. A Google miluje čerstvý obsah a nenechá ho bez povšimnutí. Články pochopitelně musí souviset s obsahem webu. Když píšete o vašem obchodu či službách přirozeně používáte klíčová slova. Váš web se tak stává robustní, co do obsahu a přirozeně obsahuje širokou škálu vašich klíčových slov.
2. Sociální sítě – pokud píšete blog – máte obsah, o který se můžete podělit na sociálních sítích. Je-li obsah dobrý, budou ho lidé sdílet. Blog vaší firmy může být také užitečný pro vaše obchodníky v rámci prezentace na Linkedin. Ani pokud jste B2B nepodceňujte sílu online marketingu a social sellingu.
3. Přitáhnete lidi – máte-li co zajímavý obsah, tipy, návody, recenze, srovnání, lidé si rádi přečtou vaše příspěvky. Tím i vaše značka získává na důvěře a také zvyšujete viditelnost vaší značky.
4. Jméno v oboru – ať jste firma nebo jednotlivec, sdílíte-li obsah, který dává smysl, lidé si spojí vaše jméno s oborem a budou vás považovat za odborníka.
Ale! Vždycky je zde nějaké ale a tohle ale je, že obsah nepřinese ovoce přes noc. Obsahová strategie je dobrá strategie, ale musíte na ní mít čas nebo peníze. Z dlouhodobého hlediska se určitě vyplatí.