O blogu

Online marketing již dávno není záležitostí jen B2C, avšak B2B společnosti si myslím, u nás stále nevyužívají potenciálu online marketingu a social selllingu. V blogu se budou také objevovat B2B témata.

Zároveň blog má posloužit jako rádce těm lidem, kteří marketing musí zvládat sami.Je mnoho lidí, kteří dělají marketing jen jako přídavek ke své hlavní práci. Často jsou to obchodníci a marketing jim tak nějak spadnul do klína, aby se o něj postarali.

To znamená, že nemají dostatek času se mu věnovat a často s ním nemají mnoho zkušeností. Můj blog by měl pomoci lidem, aby mohli zvládnout marketing vlastními silami v rámci jejich možností, nebo aby věděli, co a jak zadávat agentuře a uměli si to ohlídat.  I když na první pohled se zdá, že je jednoduché nechat dělat věci agenturu, tak není. Často může docházet k různým neporozuměním a později zklamání ze strany klienta.

Opomenu-li fakt, že někteří freelenceři nebo agentury zkrátka nejsou dobré, nebo se snaží vytáhnout z klientů jen peníze, tak problémem může také být, že agentura nemá dostatečný vhled do klienta, a pak navrhuje nevhodné věci. Ale to není úplně chyba agentury. Zadavatel a agentura spolu musí spolupracovat. Zadavatel musí vědět, co chce, co je možné a co jednotlivé věci obnáší, jinak dochází k vzájemnému nepochopení a rozčarování.

Pokud máte nějaké otázky, napište mi, nebo mě kontaktujte na Linkedin.