3 chyby v SEO, které by měly zajímat každého

Interní prolinkování:

Jedna z častých chyb je, že sice se vytváří obsah, ale v článcích chybí prolinkování na produkty. Pokud píšete nějaký článek nebo vyváříte obsah, zamyslete se, jestli by se uživateli nehodilo mít možnost se na určité věci prokliknout např. související produkty, e-shop, z blogu o produktu na článek o jeho údržbě apod. Máte-li web a e-shop, nezapomeňte z webu odkazovat na e-shop na konkrétní produkt. Ačkoli se to může zdát evidentní, ne vždy se tak děje. Pokud se v článku vyskytuje zmínka o jiném produktu, prolinkujte to.

Zpětné odkazy

Jednou z chyb je, že lidé nekontrolují zpětné odkazy, respektive nekontrolují, zda stále existují stránky, na které vedou zpětné odkazy. Proto je dobré jednou za čas zkontrolovat pomocí některého z nástrojů jako Semrush nebo Majesctic odkazy, které vedou na web a končí chybou. Pokud stánky, na které vedou od odkazy z jiných webů, smažete, stránky tím připravujete o provoz. Pokud nechcete trvale platit, můžete vyzkoušet trial https://monitorbacklinks.com/ (pravděpodobně) až je budete kontrolovat příště, tak budete moci znova využít trial. Není to něco, co musíte s webem dělat každý měsíc, pokud na webu zásadně nic neměníte.

Linkbuilding  a nakupování zpětných odkazů

Nakupování zpětných odkazů na webech, které jsou vyloženě zaměřené na tzv. SEO články, nemá smysl. Lepší je promyšleně budovat zpětné odkazy. A produkovat takový obsah, aby na něj někdo chtěl odkazovat. Je jasné, že pokud mám jen na webu katalog produktů, nemůžu získat zpětné odkazy.  Zkuste napsat tipy, jak váš produkt využít. Zkuste dát pár rad zdarma.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek