Jak mohu případové studie využít lidi z obchodu?

Případová studie vypráví příběh o úspěšné implementaci daného řešení. Je prokázáno, že lidé si lépe pamatují příběhy a s nimi i produkty. Proto jsou případovky mocným nástrojem, který byste měli využít ve svých obchodních aktivitách. Jak uvádí magazín Forbes, až 73%  B2B zákazníků se při rozhodování nechá ovlivnit případovou studií.  

Tento materiál je skvělým obsah pro sdílení na vašem osobním profilu Linkedin. Ovšem nesdílejte informaci typu, je tu nová případová studie, ale popište jí: uveďte detaily o firmě, jaký problém řešila a jak jí produkt pomohl vyřešit problém. Pokud případová studie existuje jako video, sdílejte jí na svém profilu nejprve jako video a za nějaký čas  ji můžete využít na svém profilu znova a zrecyklovat ji jako článek. Stejně tak se tento druh obsahu hodí při navazování kontaktů s dalšími lidmi na Linkedin.

Ještě nemáte profil na Linkedin? Podívejte se, jak na to.

I v přímé komunikaci s potenciálním zákazníkem lze využít case study. Můžete jí poslat v e-mailu, kdy si domlouváte schůzku jako takový úvodník k tématu, nebo ji zašlete po schůzce společně s dalšími materiály. Jedná-li se o video, můžete ho případně zapojit i do prezentace.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přesunout se na začátek